Alla inlägg under mars 2012

Hej

Av Matilda Löfblad - 9 mars 2012 19:22

I morgon är det MELODIFESTIVALEN!! jag hejar på dead by april och loreen ni ska till eurovison song contest!!

Men vilka tycker ni att ska gå vidare Komentera syns i morgon!!!

Av Matilda Löfblad - 7 mars 2012 20:33

i dag har jag varit i skolan. Och dansat med Stella och Moa. Det var jätte kul att dansa enligt mig.

I dag åt jag pytt i panna och gurka och potatis bullar med lingon sylt i morgon ska jag simma med Stella och wilda. vi syns i morgon det blir två dikter i morgon i stället....

MVH Matilda =D

Av Matilda Löfblad - 6 mars 2012 21:30

Förlåt för jag inte bloggade i går =(....

Men i dag har jag varit i skolan första dagen efter sportlovet.....

Jag har tänkt på en sak att varje dag kommer en dikt vad tycks ( KOMENTERA) vi börjar i dag med det..

Efter skolan har jag varit med Moa och Karolina vi bakade kakor (dom är slut) dom blev lite brända men dom gick och äta typ......

Ny dag imorgon. Ny dikt. Nya saker.


Dikt

Skriv en dikt!

Knacka varligt på.

Där inne står dina ord 

och väntar på dig.

slut

Mvh 

Matilda   

Av Matilda Löfblad - 4 mars 2012 20:00

då har man ätit middag med familjen. Jag har fyra djur hemma dom heter Hunden Wilda katten Katten och kaninerna Twister Stappe. Men nu ska kolla på kontoret. Vänta lite här nu jag har staplat ved med min Mamma Pappa och min lilla syster Sofia så vi får värme.

Men hej då syns i morgon BYE BYE!

Mvh Matilda

Av Matilda Löfblad - 3 mars 2012 18:50

Hej Hej!!

Har precis ätit jätte god middag. (Tack Mamma!) Det var Kyckling med ris och hemgjord brunsås.

Med efterrätt som var hemgjord blåbärs glass. (som jag gjorde)

 Men i dag har jag gjort de här jag var med mamma på brukshundsklubben Mamma var där med sin hund kompis Jenny och med vår hund Wilda.  

Nu blir det kolla på melodifestivalen med min Familj. 

Vi syns i Morgon!!    

Hej då!

MVH Matilda

Av Matilda Löfblad - 3 mars 2012 16:21

Jag och min mamma har städat våran källare det blev jätte fint.

Men vi har jätte mycket saker men det gör inget. Älskar dig mamma Puss Puss!!

Av Matilda Löfblad - 3 mars 2012 16:10

Välkommen!!  

Hej jag heter Matilda och detta är min första blogg! jag gillar Ansiktet med låten X och Äckligt. Det bästa jag vet att vara med vänner dansa och sjunga. det kanske kommer en cover av någon låt men vi får se så välkommna till min blogg!!

MVH Matilda

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards